środa, 4 czerwca 2014

Technic, Electric Beauty 12 Eyeshadows, Metalix

Cześć dziewczyny ! :)

Dziś szybka  recenzja paletki, Technic Electric Beauty 12 Eyeshadows, Metalix.
W jej posiadanie weszłam, gdy robiłam zakupy na Allegro.
Skusiłam się ceną, koszt -10 zł. Więc jak tu jej nie wypróbować za takie pieniążki.


Paletka bardzo mnie zaskoczyła, cienie mają naprawdę dobrą pigmentacje.
Utrzymają się dość długo. Na bazie nawet cały dzień.
Cienie nie są ani miękkie ani twarde.
Kolory nie błyszczą się tak tandetnie.
Nakładam je pędzelkiem, nie dołączoną pacynką.
Przy nakładaniu pacynką mam wrażenie, że bardziej się osypują.


Niektóre kolory bardzo się od siebie nie różnią.


Jestem zadowolona z tej paletki.
Można nią stworzyć naprawdę fajny makijaż.

Miałyście tą paletkę ? Jak się u Was sprawdziła ? :)



13 komentarzy:

  1. Za tą cenę to faktycznie warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne i intensywne kolory,ale teraz staram się używać matów lub mniej połyskujących kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio przerzuciłam się bardziej na cienie matowe/satynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 10zł wow ,super cena :) chociaż kolorki nie dla mnie :)
    wolę maty i neutralne odcienie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tanioszka :) Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cena jak na paletkę ale ja wolę bardziej neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) Nigdy jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaka mega cena, idę szukać, bo odcienie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega połysk! Preferuję jednak maty...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za komentarz ;*