niedziela, 17 sierpnia 2014

BIOLIQ- INTENSYWNE SERUM REWITALIZUJĄCE Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU

Będąc jakiś czas temu w aptece, skusiłam się na serum BIOLIQ.
Tak naprawdę jest to moje pierwsze serum do twarzy w życiu.




Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki. Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i /l ub wieczorem, również jako bazę pod makijaż, samodzielnie lub z innymi produktami do pielęgnacji. 

Skład: Aqua, Glycerin / Butylene Glycol / Carborner / Polysorbate 20 / Palmitoyl Oligopeptide / Palmitoyl Tetrapeptide-7 / Sodium Lactate, Glycerin / Coco-Glucoside / Caprylyl Glycol / Alcohol / Glaucine, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Propandeiol / Scutellaria Baicalensis Extract, Glycerin / Hypoxis Rooperi Rhizome Extract / Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 80, Propylene Glycol / Caviar Extract, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / metylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum.


Za serum musimy zapłacić ok. 20 zł. 
Wydaje mi się, że jak na serum to cena jest korzystna. 
Buteleczka mieści w sobie 30 ml, rzadkiej galaretki.  Konsystencja przyjemna, bardzo szybko się wchłania. 
Serum używam głownie na wieczór przed nałożeniem kremu. 
Skóra po nim jest nawilżona i ujędrniona. Bardziej taka promienna. 
Minusem jaki znalazłam to wydajność, która nie jest zbyt zachwycająca. 

Serum godne polecenia. Przypadł mi do gustu, sądzę, że zostanie ze mną na dłużej. 

Moja obecność na blogu była ostatnimi czasy, znikoma ;/ 
Byłam na urlopie, zregenerowałam siły i mam nadzieje, że będzie mnie teraz coś więcej. 

Na urlopie byłam we Władysławowie.. <3




Byłyście już na urlopie ? Czy odpoczynek jeszcze przed Wami? :) 


20 komentarzy:

  1. Odpocząć też trzeba ;) Świetny kostium kąpielowy! :) Dobrze, że serum się sprawdziło, czeka na mnie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś patrzyłam na to serum, ale padło na inne, kiedyś go wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałam się z opiniami, że nie działa ale myślę, że prędzej je przetestuję je na własnej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. serum wydaje się fajne ;))) śliczne zdjęcia, we Władysławowie jest pięknie <3 obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze serum do twarzy. Może pojdę Twoim tropem i się skuszę na recenzowane przez Ciebie :) Wypocząć trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już sporo czasu zastanawiam się nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, chyba się skuszę na to serum. Ja dzisiaj wróciłam znad morza. Czeka mnie jeszcze jeden wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam bardzo zadowolona z serum, planuję ponowny zakup po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go nigdy, ale warto zwrócić na niego uwagę

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra ma i też sobie chwali :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na serum rzeczywiście, nie jest drogie. Ja od dawna sięgam po sera.

    Jaki fajny budynek na zdjęciu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt. opinie o marce są skrajne...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm może kiedyś po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię to serum :) używam go wręcz nałogowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam to serum. Używałam przez miesiąc i niestety wogole nie zauważyłam różnicy....

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za komentarz ;*