niedziela, 11 maja 2014

L'biotica BIOVAX Regenerująca Maska Do Włosów Ciemnych

Cześć dziewczyny !
Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu, który znowu mnie zachwycił.
Na bubelki jeszcze przyjdzie pora.
Dziś mowa o 
L'biotica BIOVAX Regenerująca Maska Do Włosów Ciemnych.



Coś od producenta : 
Tajemnicą skuteczności maseczki regenerującej BIOVAX do włosów ciemnych są jej składniki: ekstrakt z alg brunatnych, proteiny jedwabiu, olejek ze słodkich migdałów, miód, henna i filtr UV. Algi brunatne zawierają związki jodu, potas, magnez, wapń, żelazo oraz witaminy: B1, B2, C, K. Nasilają one syntezę keratyny, co zapobiega nadmiernej łamliwości włosów. Składniki aktywne maseczki łatwiej wnikają do wnętrza włosa dzięki hennie, która sprzyja odnowieniu jego naturalnej pigmentacji. Zawarty w maseczce BIOVAX filtr UV dodatkowo zabezpiecza ciemne włosy przed płowieniem.

Skład: 
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Pronus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Hydrolyzed Silk, Polyquaternium-59 (and) Butylene Glycol, Parfum, Mica (and) Titanium Dioxide (and) Iron Oxides, Fucus Vesiculosus Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal.

Co sądzę na jej temat : 
Jestem zachwycona rezultatem jaki osiągamy dzięki tej masce.  Włosy są nawilżone, miękkie a także pięknie pachną. Nie plączą się i dobrze rozczesują. 
Maska nie przetłuszcza włosów,  włosy nie są oklapnięte.
Zapach jest bardzo przyjemny, utrzymuje się na włosach długo.
Gęsta, kremowa konsystencja.


Opakowanie produktu mogłoby być ciut lepsze. 
Produkt wydajany.
Do maski dołączony jest TERMOCAP. 
Maska dostępna jest w aptekach, drogerii hebe i super-pharm.  Cena nie jest wygórowana, na promocji można ją złapać za 13 zł. 

Polecam ! 
Ocena : 5/5 

Miałyście okazję ją wypróbować ?
Pozdrawiam :*







23 komentarze:

  1. same pochwaly na temat tych masek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba kiedyś wypróbuję te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam
    Kiedyś te maski, teraz mam jasne włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maseczki są bardzo fajne. Szkoda tylko, że nie ma większych opakowań (np 1l).

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie kupiłam próbkę w Biedronce :)zobaczę, czy mi też się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jasne włosy więc się nie wypowiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować. Od dawna mam chętkę na te maski, ale najpierw muszę zużyć swoją kolekcję :) Moje włosy bardzo lubią nawilżające maski, więc myślę że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję sobie kupić któraś z masek biovax, ale jeszcze nie wiem jaką :)
    Ciekawy blog, zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)
    Ps. Dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie mialam okazji, ale niedlugo dotra do mnie saszetki :) Mam nadzieje, ze bede rownie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Biowaxa uwielbiam tą z arganem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Tej wersji jeszcze nie miałam, ale z pewnością to nadrobię:))

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam tą maskę, ale do włosów blond :) Jest genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam tego wariantu, ale moje włosy jakoś niespecjalnie lubią się z maskami z Biovaxu...jedyną, która fajnie z nimi współgrała była ta wersja z trzema olejami, naturalne oleje czy jakoś tak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wszędzie czytam o tych maskach. Sama nigdy nie miałam, z obawy przed przeciążeniem moich cienkich włosów. Muszę w końcu wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio widziałam na promocji w Naturze, przypomniałaś mi o niej, miałam kupić, ale byłam taka zalatana, że zapomniałam wrzucić do koszyka :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam saszetkową wersję tej maski i miło mi się ją używało. Z chęcią skuszę się na pełnowymiarową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ich maski obciążają włosy :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. tak bardzo mam ochotę na te maski biovaxowe..

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tą maseczkę i bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam saszetkę, ale moje włosy tych masek nie lubią...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za komentarz ;*