czwartek, 1 maja 2014

Manhattan Lipstick Perfect Creamy & Care 57D

Cześć dziewczyny !
Przychodzę dziś z recenzją szminki Manhattan. 
Szminkę kupiłam już jakiś czas temu, nie byłam do końca przekonana co do jej koloru, więc poleżała sobie w kuferku. Ostatnio jednak przekonałam się do niej. 
Moją szminkę mam w kolorze 57D, jest to mocny róż. 



Szminka ma bardzo dobrą pigmentacje. Jest kremowa, dzięki czemu nie wysusza ust. 
Dobrze rozprowadza się na ustach.
Szminka ma delikatny zapach, moim zdaniem jest nawet przyjemny. 
Są gorsze :D 


Nie jest trwała, na ustach utrzymuje się maksymalnie 1.5 h. 
Więc przewidywane są częste poprawki. 

Dobra pigmentacja, fajna konsystencja, słaba trwałość.
 Ja się z nią polubiłam, wydaje mi się, że jest naprawdę ok :) 

Te szminki w drogerii kosztują około 15 zł. na internecie można znaleźć je za jakieś 5 zł.

Co sądzicie ? 
Buziaki :* 




30 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy szminki z Manhattanu ale ta wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnej szminki tej marki. Ale przy okazji promocji w Rossmannie zerknę na nie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta szminka, choć kolor nie moj

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kolor, podobny otrzymuję po pomalowaniu się pomadkami w kredce od Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ma kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam szminek z tej formy ja poluje na taką bladą chłodną różowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor! Uwielbiam wszelakie róże na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mega mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam identyczną, nawet ten sam kolor, lubię ją za konsystencję, jednak drażni mnie trochę ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo mi się podoba , jaki ładny !! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twoich ustach prezentuje się świetnie:)Zapraszam do wspólnej obserwacji:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny,ale raczej nie do mojej karnacji.
    Masz piękne usta;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolor te szminki, cena również bardzo przyzwoita.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolorek, uwielbiam róże

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie nawet te 15 zł to jeszcze dobra cena.Wygląda bardzo ładnie na ustach :)
    Mam prośbę czy możesz mi poklikać w link '' tutaj?:
    http://daquerre.blogspot.com/2014/05/zielona-parka-z-sheinside.html
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wygląda na ustach :-) Zazdroszczę takich pełnych ust :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolorek ;) Cudnie wygląda ;)

    Ps. Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w moim rozdaniu :) Do wygrania jest paczuszka-niespodzianka :) Zdradzę jedynie, że znajdują się w niej kosmetyki marek takich jak: BALEA , PERFECTA , NIVEA, BIELENDA itd. itd. Będzie mi miło jeżeli zajrzysz - http://wszystkozafree91.blogspot.com/2014/04/rozdanie-kosmetyczna-paczuszka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na perłową, ale nawet podoba mi się wykończenie, choć z reguły unikam takich szminek.

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny kolor, ale obawiam się, że mnie nie jest dobrze w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie byłoby źle w takim kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolor, szkoda, że nie jest trwała :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny kolor, śliczne masz usta!

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaardzo fajny efekt na ustach <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję bardzo za komentarz ;*